Comanda acum de minim 500 ron pe site (tva inclus) si vom avea grija ca transportul produselor sa fie GRATUIT!

Despre noi

“Dragostea nu se sfarseste niciodata” (1, Corinteni)

Sub acest apostolat ne desfasuram activitatea de la inceput si atata vreme cat va mai sta in picioare dragostea, noi o sa fim in preajma ca sa ajutam la manifestarea ei.

Ariana Events a fost fondata in 2006 alaturi de membrii familiei Albu si dezvoltata impreuna cu cativa colaboratori fideli carora le-am incredintat sarcini mici, dar importante, si desigur alaturi de furnizori de incredere. Pentru noi, Ariana Events este locul in care daca un client ajunge, stie ca poate avea siguranta ca nu ii vom respinge ideile, oricat de neobisnuite ar putea parea. Fiecare are o personalitate unica ce trebuie respectata, asa incat nu judecam gusturile sau preferintele (si nici bugetele!), ci propunem idei generatoare de buna dispozitie. Clientii ideali sunt cei care se dedica alaturi de noi gasirii de solutii si care ne permit sa ne implicam la maxim, insa nu am refuzat niciodata provocarile, respectiv clientii care stiu exact ce vor si nu se abat de la ideile lor.

Personal, mi-e drag sa ma ocup de toate detaliile unui eveniment si sa vad cum de la o simpla discutie se naste un eveniment. Suntem mereu cu sufletul aproape de cei pe care ii ajutam sa organizeze momentele importante din viata lor si cu siguranta acesta este si motivul pentru care am ramas prieteni cu majoritatea dintre cei carora le-am organizat nunta sau botezul.
Cine este Ariana? Ea este ingerasul care ne-a inspirat si continua sa o faca zi de zi. O veti vedea poate la diferite evenimente animand copiii la joaca si speram ca intr-o buna zi, daca va dori si ea, sa ii predam stafeta organizarii de evenimente.

Alice Albu, administrator